2010. március 31., szerda

Napsütötte Toszkána


Az imádom, imádom, imádom eléggé kifejezi, milyen érzés tombol bennem most, hogy megnéztem ezt a filmet? :)) Narancssárga, napsárga napsütés, tiszta levegő, zöldellő rétek, pirosló pipacsok, gyönyörű napraforgó tengerek, olajbogyó fák, hangos, zajos olaszok, zúgó, tomboló vihar, háborgó tengerpart, életérzés, mosoly, család, barátok, szeretet, szerelem. Toszkána.


Sok helyen jártam már, de oda még mindenképpen el kell jutnom. Mert az ottani élet egy igazi életérzés, és én érezni akarom annak az életnek a pezsgését és nyugodtságát egyszerre. Fagylaltot nyalva akarok végig sétálni a nyaktörő macskaköveken, cappuccinót inni kora reggel egy kávéházban, sajtot majszolni egy pohár borral, pedig nem is szeretem az alkoholt, és bordó szőlőt enni, aminek az íze is bordó, ha a kerek is gyümölcs roppan egyet a fogaim alatt. 

Most megyek, és keresek valamilyen itthoni ruhát, ami narancssárga. Akarom még ezt az életérzést, és ez a szín visszaadja, amit érzek. Napfényes szép csütörtököt mindenkinek. :))

4 megjegyzés:

  1. Ohh hat ujabb kozos:)imadom es imadom en is, mar millioszor megneztem, mert amikor eloszor lattam , utana elrohantam megvennni:D
    Kedvenc jelenet, amikor a nagymama sir, mert az e-mailes szerelme nem ir tobbet:)))

    Diane Lane masik kedvencem, amit szinten batran ajanlok, a Must love dogs cimu film.Ez is egy must watch film:)

    Szep napot:)

    VálaszTörlés
  2. Én sem először láttam, de minden egyes alkalommal, amikor megnézem, olyan szárnyalhatnékom van, feltölt energiával, mosolyogni van kedvem állandóan. :))
    Óó, az egy nagyon nagy jelenet. :)) Bár én a popsigőzölésen is elnevetgéltem egy ideig. :) Meg a végén, amikor a csapból ömlik a víz, azt imádom még. :)

    Le fogom tölteni, és megnézem, ha már must watch film. :))

    Neked is szép napot! :))

    VálaszTörlés
  3. No lányok felcsigáztatok, holnap beszerzem:))) Tényleg olyan jó ide is jönni:) Csupa vidámság, kedvesség minden!

    VálaszTörlés
  4. Jól teszed, garantáltan nem fogsz benne csalódni. :)) És örülök, hogy jól érzed magad nálam. :))

    VálaszTörlés