2010. szeptember 26., vasárnap

Horgolt sapkák, horgolt baktus és sok-sok fonal :)

Nyár vége, ősz elejére újra előkerültek a horgolótűk, öt sapka, egy táska és egy horgolt baktus került ki a kezeim alól. Sajnos az utolsó pillanatban gondolkodtam, így csak három sapiról és a baktusról tudtam fényképet készíteni. ^^"


Hupikék és csokoládé sapka, megtalálható a Meskán. :)
Már gazdára talált, de rendelésre elkészítem. :)



Gesztenye sapka, megtalálható a Meskán. :)




Karamellás vanília sapka, megtalálható a Meskán. :)
Már gazdára talált, de rendelésre elkészítem. :) 

Az első kettő erp-val készült, az utolsó félpálcával, mindegyik alját kispálcával fejeztem be. Akrik és akril-gyapjú keverék fonalakból készültek a sapkák.





Csokoládé baktus, megtalálható a Meskán. :) Ha a baktus mellé valaki megveszi a három sapka egyikét, akkor a postaköltséget teljes egészében én állom. :)

Itt kispálcával dolgoztam végig, hadd ne mondjam, mennyire untam a végére. :D Mindig a szem felém eső részébe horgoltam, azért lett ilyen szép csíkos. :) A méretei: 105*23 cm. Red Heart Bellából készült, ez az egyik kedvenc fonalam. :)

És ma még jött egy kis meglepetéscsomag is, az egyik családi háztartásból átkerült hozzám 37 gombolyag csuda szép fonal, 5 és 10 dkg-os kiszerelésekben, világos lila, sötét lila, fehér, piros, bordó, barna, igazi színkavalkád. :) Lesz miből horgolni, azt már látom. :))



2 megjegyzés:

  1. Kedves Csak Én! Kérlek fogadj el tőlem egy kreativ blogger dijat.Tudom már kaptál, igy nem sokat magyarázom mit kell tenned, csak annyit irok, hogy igy tovább, nagyon élvezetes, őszinte barátságos igazi blogod van. :) Puszi, Linda

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám! :) És örülök, hogy tetszik a blogom, amikor időm engedi, szívesen írom ki magamból a gondolataimat. :) Puszi: Amy

    VálaszTörlés