2010. november 26., péntek

Annyira szép :D

Az előbbi megjegyzésben írtam skizz.-nek, hogy eszembe sem jutott abba hagyni a blogolást, csak mostanában csendes korszakomat élem, meg inkább torrentezek, sorozatokat nézek, mert rákaptam arra, hogy inkább feliratosan nézzem a filmeket. :)
De most írnom kellett, mert hoztam képeket. Nem azokra vonatkozik a bejegyzés címe, mármint, hogy milyen jók lettek :), hanem arra, amit megpróbáltam megörökíteni késő este.
Na, kitaláltátok már? Bizony, havazik odakint. :D
Emlékszem, hogy március tájékán azon nyavalyogtam, hogy havazik, fúj, legyen már tavasz. De istenem, ez az egyik leggyönyörűbb dolog a télben. :) Kinyújtottam a kezemet, hagytam hogy a hópelyhek megpihenjenek a kezemen, és annyira jó volt, mert nem olvadtak el, hanem a kis hópihék, ott csücsültek továbbra is a kezemen. És az illata. Ugye, hogy nincs csodálatosabb illat, mint amikor havazik? :)) Fél tizenkettő van, mindjárt éjfél, de fogalmam sincs, hogyan fogok elaludni, mert annyira felpörgetett a havas utca látványa. :))











Klassz, ugye? :)



3 megjegyzés:

  1. De még milyen klassz!!!
    Nálunk, itt az Alföld déli részén még nem hull a hó. Bár érzem a felhők színéről, hogy ezek már hófelhők.Más illata van a levegőnek is ilyenkor.
    A tisztaság illata, amely csípős széllel párosul, de ez olyan jó!A hóesésben sétálni a legjobb dolog a világon!
    Pirimami ahavat váró kertjéből

    VálaszTörlés
  2. Valóban gyönyörű volt!
    Mi is sokáig bámultuk az óriási hópelyheket...
    :)

    VálaszTörlés
  3. Pirimami, remélem, hogy hamar elér hozzátok is a hó. :))

    Mónika: tényleg az, annyira oda voltam/vagyok érte. Ugyanis nálunk megint havazott. :)

    VálaszTörlés