2010. december 5., vasárnap

Horgolt baktus leírása

Mire nem jó a statisztika.... Mostanában mindig meglestem, és láttam, hogy sokan keresik nálam a horgolt baktus leírását. Nem nagy ördöngösség, de azért gyorsan leírom, hogy még más is tudjon alkotni magának egyet télre. :)
Végig rövidpálcával dolgoztam. Kicsit unalmas volt, de ha hallgattam mellette zenét, vagy egy filmet, akkor elég gyorsan ment a munka. :)

A baktust 4 szemre kezdtem, horgoltam 6 sort, majd csak az egyik oldalon az első szembe mindig szaporítottam egyet, végig horgoltam, megfordítottam, ott szaporítás nélkül horgoltam, majd a következőben megint az első szembe szaporítottam. Lényegében minden második sorban szaporítottam egyet az első szembe. Amikor meg elértem a kellő méretet, akkor mindig fogyasztottam, de csak egyet két soronként, ott szintén az első szembe. Nagyon egyszerű meghorgolni, hajrá hozzá mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése