2009. augusztus 30., vasárnap

Újra itt

Már megint csináltam egy blogot, de hogy minek azt még nem tudom. :D Mindig elhatározom, hogy majd írni fogok, bepötyögöm ide a hirtelen felindulásból megfogalmazott gondolataimat, aztán mindig rájövök, hogy nem megy ez nekem, mert egyszerűen nem vagyok az a típus, aki kiadja magát. xD
Így ez biztosan nem személyes blog lesz, hanem ahogyan a cím is mutatja, minden megtalálható lesz, ami engem érdekel. :P

És legelsőnek egy videót fogok belinkelni, mert valaki miatt ezt hallgatom egy hete, sőt, voltam olyan elvetemült, hogy meg is szereztem mp3-ban a dalt. :D



Edit: Hm..., a bemutatkozás lemaradt, nézzétek el nekem. ^^"
Maradjunk az álnevemnél, azt jobban szeretem használni. Amelie vagyok, 24 éves fiatal nő, foglalkozásom szerint szinkronszínésznő, de dolgoztam már titkárnőként, személyi asszisztensként is. Meg voltam már pultus és rövid ideig a cukrászkodásba is belekóstoltam. Nőtt is a fenekem miatta. Pedig addig sem volt kicsinek mondható. :D *az ironikus Amit hallották, köszönjük figyelmüket, viszontlátásra*
Szeretek beszélni, de hallgatni is, finom ételeket enni, jah vegán vagyok, szóval csak húsmentes ételeket. Nem szeretem a cukros italokat, a szénsavmentes vízért vagyok oda, és meggyőződésem, hogy nem azért, mert szeretem a rózsaszínt. A bubiktól fáj a hasam. xD
Szeretek olvasni, szerepjátékozni *ez itt a reklám helye volt*, fancitionöket írni, meg verseket, már ha a múzsa hajlandó pár percnél többet is mellettem ücsörögni. Ha nem, akkor szívás. :D
Szeretem a mamámat, a fehér rózsát, a tavaszt, adni és segíteni, a szoknyákat és az egész ruhákat, a gyerekeket, a barátaimat, a macskákat, ha fiatalabbnak nének a koromnál, internetezni, ismerkedni, énekelni, Villon balladáit olvaasni, üvegfestékezni, mesizni, beszélgetni, vásárolni és még sok mindent, amikkel már nem untatlak tovább.
Vagy mégis. Kimaradt az előbb. Szeretem az őszt is, és a színes leveleket, amik mese szépek és olyan, mintha egy más világba repítenének. És szeretem a szeptember illatát, mert van neki, mondjon bárki bármit. :D
És szeretek öltözködni. Tavasszal és ősszel lehet a legcsinosabb ruhákat hordani. *igen, ez most az az énem volt, amit szeretek letagadni, mert nem vagyok felszínes, csak hát, én is nőből vagyok* :D
És akkor már felsorolom, hogy mit nem szeretek: az előítéleteket, a hazugságot, a nyarat, a migrénes fejfájásomat, az erőszakosságot, az álnokságot, a sznobságot, a matekot ( de csak azért, mert tényleg nem értek hozzá *pirul* ), a híreket, mert ott csak politikáról és halálról hall az ember, az igazságtalanságot, mások megalázását, gyalázását, a cigarettafüstöt, korán felkelni, korán lefeküdni.

Azt hiszem, hogy most már tényleg abba hagyom. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése