2009. augusztus 31., hétfő

Szép reggel, bosszús délután

Mérges vagyok, de nagyon. A gépem megint beadta az unalmast, és nem tudtam semmit sem lementeni róla. Még a könyvjelzőimet sem. Nem tudom, de már nem vagyok benne biztos, hogy csak a proci ventijének van baja, szerintem magával a procival is gáz van. :(

Szóval megint laptopról vagyok. Ha ez így megy tovább, inkább veszek magamnak egyet én is részletre. Kilencvenért már lehet jókat kapni, de az is lehet, hogy kereszt tud olcsóbban is szerezni. Mert ez így nem állapot, hogy állandóan elveszem a papa gépét. :/

És csak úgy mellesleg iskolatáskát akarok, meg füzeteket és könyveket, és tolltartót és radírt, és iskolát, és iskolapadot, meg kényelmetlen széket, amiért morgolódni lehet, meg táblát, meg tanárt, és iskolába akarok járni. Nem szeretnék. Akarok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése