2009. szeptember 3., csütörtök

Múzsa csókja

Tizenegy körül keltem fel, és még a szobámból sem léptem ki, amikor képek villantak be előttem, és egy kis regény kibontakozó ötlete. Mire végeztem a mosakodással, nagyjából átláthatóvá vált, hogy miről szól a történet. Az ágyban, kávét kortyolgatva, már tudtam, hogy mi miért történt, és furcsa módon már az epilógus színtisztán meg van a fejemben. A szereplők egész jelleme is tisztán előttem van, és pár párbeszéd is is kristálytisztán van előttem, mint ahogyan a fordulatok is.

Teljesen le vagyok döbbenve, mert ilyen konkrétan még soha sem jelent meg előttem egy történet. A napokban bele szeretnék kezdeni, mert ilyen lehetőség ritkán adódik, és azt ki kell használni.
Tudom, hogy nem egy igazán értelmes bejegyzés, de le kellett írnom, hogy milyen klassz dolog történt velem. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése