2009. december 3., csütörtök

Agybaj... :D

Én lenni fáradt,
én lenni álmos,
én lenni sápadt,
de nem lenni táltos.

Én lenni zizi,
én lenni dinka,
én lenni dilis,
de nem lenni bamba.

Én lenni kedves,
én lenni türelmes,
én lenni csendes,
de nem lenni kegyelmes.

Már másfél hete dolgozom. :D Ugye milyen jó hatással van rám? ^^ *elvonul, mert olyan álmos, hogy mindjárt ledől a székről; majd ha nem lesz ilyen állapotban, ír értelmes bejegyzést is*

***

Aztán mégsem küldtem el, de bevállalom, pár napja tényleg elkövettem ezt a borzalmat. :D
Igen, van most lehetőségem karácsonyig dolgozni, így kihasználtam az alkalmat. :) De elég fárasztó a dolog, és arra is rájöttem, hogy tényleg nagy az Isten állatkertje, csak alacsony a kerítés... xD Találkoztam olyan kedves emberekkel, akikkel ismeretlenül is órákig el tudok beszélgetni, meg olyanokkal is, akik csak kötözködnek az emberrel, de semmi jó szándék nincsen bennük. Erről majd részletesebben fogok írni, csak gondoltam hagyok magamról életjelet, mert bejegyzéshiányitisz lépett fel pár emberkénél. ;) *nagyölelés nekik* *.*


Szerk: És már megint majdnem elfelejtettem. xD Szóval, a lejátszóban a vége felé rengeteg karácsonyi dalt tettem fel pluszban. ;)


1 megjegyzés: