2009. december 27., vasárnap

A csúf igazság

Először is, végre letöltöttem a filmet nCore-ról, mert azt mondták, hogy ez remek, naggggyon jó. :) Oké, hittem nekik, szóval megnéztem. Egy-két vicces jeleneten kívül nekem nem tetszett a film. Pedig mindkét főszereplőt szeretem. Azt hiszem, hogy a probléma maga az alapsztorival van, nem lett kidolgozva rendesen egyik karakter sem. xD Karakter, értitek... Torni csak kicsit befolyásolja az életemet.... xD

De, ha jobban megnézzük, akkor jogos, amit mondok. A főszereplő pasi, ciki, de nem emlékszem a filmes nevükre, annyira nem fogott meg, de az igazi neve: Gerard Butler. Szóval ő miért lett olyan, amilyen? Oké, kaptunk rá egy választ, hogy harminc éves korára csalódott a nőkben, mert páran hazudtak, és néhány csak talán ugródeszkának használta. De könyörgöm, emiatt nem lesz valaki _ekkora_ seggfej... Valami sokkal komolyabbat, letisztultat, körvonalasabbat kellett volna kitalálniuk az íróknak, és akkor talán lett volna értelme a viselkedésének.

Vagy nézzük csak a másik felét. Mitől jó egy film? Ha a főszereplő pasi mellé, aki amúgy egy isten, beteszel egy gyereket, aki felnéz rá, és máris pár ezerrel több néző ül be a moziba. Még ezzel sem lett volna semmi gond, ha a sztori azon részét jobban kidolgozzák. De nem tudtuk meg, hogy a nővére miért neveli egyedül a fiát, miért neki kell betöltenie a gyerek számára egy apafigura szerepét. Kidolgozatlan volt az egész. Pedig megérte volna jobban kialakítani a személyét, mert akkor ez a film sokkal ütősebb lett volna.

A főszereplő nő, Katherine Heigl. Azt hiszem, az ő karaktere jobban ki lett dolgozva. Bár nem értem, hogy valaki, aki az üzleti életben annyira jó, az hogyan lehet ennyire bénácska a magánéletben... De írjuk alá, az. Próbálkozik, de a randik egyike sem jön össze neki. Aztán jön a főszereplő pasi, aki elmondja, hogyan kell viselkednie ahhoz, hogy megfoghasson egy harmadikat, miközben észre sem veszi, hogy ő a bunkó pasiba szeretett bele. Klisé...
De még így is szeretjük a főszereplők miatt. Egyedül talán a vége az, ami nagyon tetszik. Azt hiszem, hogy azt nagyon eltalálták. Azok a pillantások, a bizonytalanság, a sérülékenység..., élővé tették az utolsó pár percet. Azokat imádtam.

Az összegzés a következő:
A csúf igazság az, hogy a film nagy bukta, és ha lesz bevétele, akkor csak azért lesz, mert két fantasztikus főszereplője van. *.*




4 megjegyzés:

  1. én pont tegnap este néztem meg,nekem nagyon tetszett:) én jókat mosolyogtam rajta.:)
    puszi Amelie

    VálaszTörlés
  2. Voltak benne jó poénok, ezt aláírom. :) De nekem a szereplők személyisége kidolgozatlan hatást keltett. :P Ettől függetlenül lehet, hogy még megnézem majd. :D
    Puszi^^

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszett. ^^ Nem kell minden filmben a tökéletes előkészületet, művésziességet és kidolgozottságot keresni, a vígjáték műfaja ugyanis nem ezt követeli meg, hanem azt, hogy az emberek leülnek másfél-két órára, ameddig a játékidő tart, és jót röhögnek a poénok garmadán, amiket elsütnek a film közben. Persze, lehet kötekedni, hogy kidolgozatlan, meg minden, de ez éppen azért van, mert a műfaj maga ezt igényli, ez a hátulütője. ^^

    Amúgy bevételről sokat nem tudok, de nagyon be lett reklámozva, szóval szerintem azért volt jócskán haszon a filmen.

    VálaszTörlés
  4. Engem összességében nem ragadott meg, mint mondottam volt, de volt egy-két jelenet, amin jót nevettem. :)

    Nekem szerintem az volt ezzel a problémám, hogy az előzetest baromi jól összevágták, és úgy piszkosul tetszett, viszont a filmben ez már nem jött át nekem. :/ Ott minden olyan erőltetettnek tűnt. Bár a vibrátoros bugyi jelenet alatt szakadtam a nevetéstől. xD

    Mindent összevetve láttam már jobb vígjátékot, de tényleg nem akarok kötekedni, szerintem megnézem még majd a filmet. :)
    Ó, és nem említettem, de a végén azt a dalt, ami az előzetesek alatt is ment, imádom. :D

    VálaszTörlés