2010. február 22., hétfő

Tündér-díj Ágnestől :)


A blogod olyan, mint Te lehetsz.Friss, vidam, pezsgo, mindig mosolyt csal az arcomra, szeretem:)
By: Ágnes 

Ezt a díjat kaptam ma Ágnestől, mert Tündérbogyó, és mert szülinapos leszek éjféltől. *.* Itt is szeretném neki még egyszer megköszönni, jól estek a szavai, illetve az, hogy emlékezett a szülinapomra. :D
Azt a feladatot kaptam, hogy én találjak ki hozzá pontokat, szabályokat, amik a díjjal járnak.
Nem lesz több, csak kettő feladat. :)
1. Linkeld annak a blogját, akitől kaptad a díjat.
2. Meséld el, hogy téged mi visz előrébb, amikor úgy érzed, hogy a felhők eltakarják a napot.

1. Ágnestől kaptam a díjat, amit még egyszer nagyon köszönök. :)
2. Először semmi, általában egy órára, amikor senki nem lát, megengedem, hogy sajnáljam saját magamat, és nagy zöldes-kék szemeim megteljenek a világ összes fájdalmával. ^^" Aztán erőt veszek magamon, mert tudom, ha valamit el akarok érni, akkor az sikerülni is fog. Szóval leginkább a magamba vetett hit visz előre, mozdít ki a mély gödörből. De, amikor támaszra van szükségem, csak egy barát jó szava billenthet ki szomorúságomból, és csak utána jön a magamba vetett hit és az az erő, amiről a felhős pillanatokban úgy hiszem, hogy elveszett. :)

Tovább küldeni pedig akkor fogom, amikor találok egy hasonlóan csacska-macska, bolondos, búslakodós-örömködős blogot, mint ez. :)) És egy kicsit kiélvezem, hogy csak nekem van ilyen. ;)

Még egyszer nagyon köszönöm!



2 megjegyzés:

  1. Azt hiszem eppen igy kepzeltem el az oromod:)
    Veled orulok:)

    VálaszTörlés
  2. Vidámmá tetted tényleg az estémet. :D
    Köszönöm. :))

    VálaszTörlés