2010. április 16., péntek

Hunyorgás átka

A szemüvegem mindkét lencséjében valamiféle hiba keletkezett, de mivel van rajta két év garancia, ezért nem gond, pár nap múlva megkapom az újakat. De.
Addig is a régi lencsék vannak bent, amik majd egy dioptriával kisebbek. Állandóan hunyorgok, szinte az orrom súrolja a tévé képernyőjét, hogy normálisan lássak. 
Ma bent voltam a városban, egész nap táskafül után rohangáltam, de persze nem volt olyan, amilyenre nekem szükségem lett volna. Szóval kissé letörve sétáltam haza, továbbra is hunyorogva. Amikor megláttam az üzletet.

Világválsági szaküzlet.

Megálltam és ott tartottam, hogy én akkor most elnevetem magam, mert ez biztosan egy vicc. Azért az emberek nem olyan őrültek, hogy ilyen nevet adjanak egy boltnak...Tovább mentem, és a túloldalon, már majdnem a bolttal szemben jártam, amikor még egyszer elolvastam a nevét.

Villamossági szaküzlet.

Ezek után tuti süsünek néztek, mert én egészen hazáig nevetéssel küszködtem...

2 megjegyzés:

  1. Ezen en is nagyon jot nevetek:))es azon is, hogy ha eddig nem is volt, de lehet most majd nyit valaki ilyet:)))

    VálaszTörlés
  2. De én úgy fél percig halálosan komolyan hittem, hogy tényleg ez az üzlet neve. xD : ))

    VálaszTörlés