2010. május 31., hétfő

Két újabb díj :)

Ezt a díjat még régebben kaptam Belindától, és csak most teszem ki, remélem, nem lesz belőle harag. :) Viszont ezt továbbadni nem fogom, mert ahogyan láttam, már szinte mindenki megkapta, akiknek én is odaadnám. :)



Kedvenc
íróm: Shirley Maclaine
könyvem: Camino
italom: szénsavmentes ásványvíz és baracklé :)
ételem: karfiol leves sok tejföllel :)
énekesem: Patrick Swayze
énekesnőm: Haley Westenra
együttes: Cascada
Dj: tudtommal ilyen nincsen xD De ha már kell, akkor Erős :)
színem: kék, lila, zöld, barna
dalom: Homokóra
sorozatom: jelenleg Grace Klinika
hangszerem: zongora
hónapom: május
napom: hétfő
évszakom: tavasz
napszakom: reggel és este :)
sportom: gimnasztika
bloggerem: Ágnes :)
kommentelőm: Ágnes :)



Ezt a díjat pedig új kedves olvasómtól, Zsedelytől kaptam, itt is köszönöm még egyszer, hogy gondolt rám! :)
Majd egyszer tovább adom ezt is, akiknek adnám, nekik már megvan ez a díj, de még keveredhetek új oldalakra, amikbe első olvasásra beleszeretek. No, majd akkor tovább adom. :))

Ezzel a díjjal is jár pár feladat és kérdés, amire válaszolni kell, én pedig örömmel megteszem. :)

1. Meg kell köszönni a díjat attól, akitől kaptam.
Megköszöntem, és köszönöm még egyszer. :)

2. A logót ki kell tenni a blogba.
Amint elküldöm a bejegyzést, ki is teszem. :)

3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
Ez is megvolt. :)

4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
Sok mindent mondhatnék magamról, leginkább a profilomban lehet látni, hogy milyen is vagyok valójában. De akkor még jöjjön pár "műhelytitok". 
- A mai napig nem tudom, hogy ez a blog hogyan működhet; az a típus vagyok, aki hamar félbehagyja a naplóit.
- Vettem egy könyvet még évekkel ezelőtt egy rossz pillanatomban, és csak utólag vettem észre milyen depis hangulata van. Azóta sem olvastam el.
- Minimum három pléddel alszom a takaróval együtt, annyira fázós vagyok.
- Régen volt egy hatalmas kaktuszgyűjteményem, de egy tél alatt mind meghalt. Azóta képtelen vagyok kaktuszt venni magamnak.
- Megőrülök mostanában a fonalért, alig tudok dönteni, amikor a készletet megyek feltölteni, és akár egy órát is elszuszakolok a válogatással.
- A Gyűrűk Urát majdnem két évembe telt, mire kiolvastam. A sok tájleírástól sírhatnékom volt sokszor.
- Szeretnék derék alattig érő hosszú hajat növeszteni, de mire a lapockámig ér, feladom, és levágatom. Ezt játszom már legalább 8 éve. Jó játék...

5. Tovább kell adnom 7 embernek
Ez meg fog történni, de nem most. :)

6. Be kell linkelnem őket.
Ez is egy későbbi alkalomra marad. :)

7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
Mint ahogyan ez is. :)

Köszönöm ismét, hogy gondoltatok rám, jó érzés tud lenni. :)




3 megjegyzés: