2010. május 18., kedd

Új blog - rejtve a világ szemei elől

Csináltam egy másik blogot, oda a munkahelyemmel kapcsolatos élményeimet, és a mindennapos dolgokat fogom megírni. De az a blog már csak meghívóval látogatható, legfőképpen azért, hogy nehogy valaki olyan olvasson bele, aki esetleg szintén érdekelt lehet.
Aki szeretné azt a blogot is olvasni, szórakozni, és megdöbbenni az emberek furcsaságai miatt, az hagyjon nekem itt egy hozzászólást az e-mail címével együtt, vagy írjon az ameliejasminepitonkukacgmailpontcom címre, és én küldeni fogok egy meghívót. : )


1 megjegyzés:

  1. Kedves Hölgyem!

    Ne haragudjon, hogy ismeretlenül zavarom, ígérem rövid leszek.

    A mai nap kaptam egy megtisztelő díjat, - ez a Kreatív bolgger díj - amit tovább kell adnom, annak, akiknek én gondolom.

    http://zsedelyart.blogspot.com/2010/05/dijat-kaptam_31.html

    Az Ön írásai elgondolkodtatóak. Mivel sokszor megfogják képzeletem fonalát, ezért én úgy gondoltam, én Önnek adom tovább e díjat.

    Remélem, a közeljövőben is olvashatom gondolatait. :)

    Tisztelettel,
    Zsedely

    VálaszTörlés