2011. február 2., szerda

Kreatív blogger díj - Lindától, Joe bácsitól és Bubitól :)))




1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.

1. Megköszöntem náluk is, itt is köszönöm még egyszer, hogy gondoltatok rám! :)
2. Megtörtént. :)
3. Linda, Joe bácsi és Bubi
4. Késő van, de holnap kiokumlálom, hogy kiknek adjam  tovább. :))
5. Meg fog majd történni. :)
6. Szintén meg fog történni. :)

7. Szóval, akár hogyan is nézem, még barátok között is 3*7 az 21. o.O Három kategóriára szedem akkor a hetes csoportot, 7 apró titok a gyerekkorból, 7 a tini korból, és 7 az ezotériához fűződő viszonyomról. :)

1. Kiskoromban a paradicsom totom volt, az alma pedig como. :)
2. A nagyfeszültségű vezetékeken lévő piros golyókat kiskoromban gölőnek hívtam, imádtam számolni őket, miközben busszal a telkünk felé tartottunk. :)
3. Már ötödikes koromban saját kötésű fülvédő és sál szettben mentem iskolába. :)
4. Rajzból nagyon jó voltam, a képeimet különböző versenyekre is elküldték, az egyik még a tengerentúlra is eljutott. Helyezést nem értem el, de a részvétel fontosabb volt. :)
5. A két Lotti és a Csudálatos Mary voltak többek között a kedvenc könyveim kicsiként, illetve Raggamby András: Kikszi című műve. :)
6. Volt a falon egy képünk, amitől mindig rettegtem, mert gonosz pillantása volt, és mindig követett a tekintetével. xD Végül el kellett ajándékozni, mert amikor a lakásban volt, az adott helyiségbe nem mertem bemenni, amikor meg a pincébe vitték le mamámék, akkor meg oda nem volta hajlandó lemenni. ^^" Erről a képről lenne szó. Sötét fa keret volt hozzá, és hú, de nagyon ijesztő volt xD
7. 10-12 éves koromig szokásom volt egy éjszaka többször is leesni az ágyról, így nálam nem csak ágyazni kellett esténként, hanem az ágyat is körbepakolni puha, de vastag párnákkal. :))

1. Gimiben, ha valamit meg kellett szervezni az osztálynak, mindig én jelentkeztem, imádtam tenni-venni, részt venni úgymond a dolgok sűrűjében.
2. Aki később a legjobb barátnőm lett, nos, mondjuk úgy, hogy nem éppen volt jó a kapcsolatunk, a viselkedése egy öt éves szintjén volt az első másfél évben, később viszont annál erősebb lett a barátságunk.
3. Sohasem tudtam igazán megbocsátani azoknak, akik megbántottak. Ott maradt a tüske, és olyan álarcot öltöttem emiatt magamra, amitől nem is próbáltak újra a bizalmamba férkőzni.
4. Gimnazistaként kezdtem rajongani a főzésért, de még inkább a sütésért.
5. Még csak 16 éves voltam, amikor úgy döntöttem, vegetáriánus leszek. A döntés még ma is szilárdan áll. :)
6. Ekkoriban szerettem meg a jógát. :)
7. U alakban ültünk a suliban, és a harmadikban és negyedikben mellettem helyet foglaló "padtársaimat" el nem cseréltem volna valaki másra, még most is nevetve emlékszek vissza sok beszélgetésünkre. :)

1. Szeretek elmerülni az ezotéria világában.
2. Voltam már olyan hölgynél, aki kapcsolatot tud teremteni az angyalokkal. Szkeptikusan mentem be, összezavarodva jöttem ki tőle, annyi ténnyel szembesített, amik igazak voltak életem során.
3. Van őrangyalom, hiszek benne, és tudom, hogy mindig vigyáz rám. :)
4. Régebben jósoltak nekem tenyérből valami rosszat, ez sajnos később, talán 4 évre rá konkrétan bekövetkezett. Nem dolgoztam fel a mai napig sem.
5. Szívesen olvasok különös gyógyulásokról, csodákról, mégis fáj, hogy érzem, sokszor földhözragadt és szkeptikus maradok.
6. Az előzőt folytatva: mert úgy gondolom, hogy az egészséges, "rendbe tett" lélek gyógyíthatja meg igazán a testet, de ez nem kellene, hogy csodaszámba menjen.
7. Shirley Maclaine Camino című könyvét újra és újra elolvasom, mindig erőt ad, ha leeresztek. :)

Hűű, nagyon sok mindent elárultam ám most magamról. :)) Lehet, hogy ezekből később szemezgetek, és egy-egy "titkot" hosszabban is kifejtek. :)

2 megjegyzés:

  1. ..en is ket lotty, es en is yoga:)Nagyon orulok hogy ilyen sokat elarultal magadrol, annak megjobban, ha egyet egyet ki is fejtesz majd.Alig varom:)

    VálaszTörlés
  2. Alapos vagy, precíz! És mellé élvezet volt olvasni.

    VálaszTörlés