2011. február 25., péntek

Csak én... - Horgolt bolt



Kedvezményesebb árakkal is el lehet már érni horgolt termékeimet a Csak én... - Horgolt boltban. :)
A kötetlenebb és a személyesebb kapcsolatfelvétel miatt döntöttem úgy, hogy létrehozom a külön oldalt.

Ha megtetszik valamelyik termékem, és szeretnéd magadénak tudni, úgy hagyj egy bejegyzést a választott horgolmánynál, vagy írj nekem e-mailt a fairyamelie kukac gmail pont com e-mail címre.
Ide lehet akkor is írni, ha valamilyen elképzelésedet szeretnéd, hogy megvalósítsam, esetleg egy kész terméket szeretnél más színben. :)

A vásárlásnál mindig előre utalást kérek, az a legmegbízhatóbb és a legolcsóbb. Személyes átvételre is van lehetőség Székesfehérváron, egy előre megbeszélt helyen.
A postaköltség legkisebb minimum összege 390 ft. Ha több terméket vásárolsz tőlem, akkor kedvezményes árat számolok fel, 5000 ft. feletti vásárlás esetén az egész postaköltség ingyenes, én átvállalom. A horgolmányokat pattantyús borítékban, ajánlva adom fel, miután a számlámra megérkezett az összeg.

Ha bármi kérdésed van, a fent említett e-mail címre írj nekem nyugodtan! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése